Pagina's

vrijdag 18 juni 2021

crea 5221 L lente-uisoep en linzensoep

Deze keer stond een lente-uisoepje op het menu. Heel eenvoudig maar lekker smaakvol. Het recept vind je hier.


 Erbij aten we een gevuld brood 😋.

En een echt winterssoepje vind ik de linzensoep. 


Ik maakte het recept uit het kookboek "Lekker en simpel" hoofdgerechten. Daarin gebruiken ze een paprika. Als je het recept van de site maakt doe je er een wortel in. Ik gebruikte trouwens gewoon een blikje linzen.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

7 opmerkingen:

  1. Van lentesoep naar wintersoep en dat dankzij de letter L.
    De lente-uisoep klinkt heerlijk. De linzensoep heb ik in het verleden heel veel gemaakt. Eigenlijk weet ik niet waarom ik dat niet meer doe, misschien moet ik het komende winter weer eens gaan proberen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn er toch veel lekkere soepen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I also often cook a lentil soup, I like to add an aromatic celery stalk .. Good !!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere soepjes! Ik maak ook regelmatig linzensoep van rode linzen, die hoeven niet zo lang te koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ga wat zijn er al veel soepjes langsgekomen leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar liefst 2 soepen deze keer! Lekker, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra