Pagina's

donderdag 17 mei 2012

Klussen

Iedereen kent dat wel. Je begint aan een klus en dan strand je. Geen tijd, slecht weer, geen zin. Vandaag was zo'n dag om die half affe klussen weer eens ter hand te nemen.
Nu zijn het ook geen kleine klusjes die we ons op de hals gehaald hebben. Allereerst is daar de tuin. De helft van de stenen ligt eruit. Het gras is half omgeploegd, een deel van de planten staat in potten en dat alles om er uiteindelijk weer een onderhoudsvriendelijk paradijsje van te maken. Vandaag heeft vriendlief zich bekwaamd in het metselen en ik ben nu al tevreden met het resultaat.

vanmorgen


vanavond

Ondertussen hadden we in de meivakantie voor onze dochter een ander bed gekocht, voor haar verjaardag. Eigenlijk is het de bedoeling dat ze naar zolder gaat maar ja daar moet het dan eerst bewoonbaar gemaakt worden. Het bed had, tot nu toe, keurig in de verpakking in de woonkamer gestaan. Dat waren natuurlijk geen kleine dozen en ze begonnen nu toch wel behoorlijk in de weg te staan. Dus terwijl mijn vriend in de tuin rondkroop, heb ik mij uitgeleefd met een Ikea twijfelaar in een ruimte waar zo'n bed eigenlijk niet helemaal past. Het kind is helemaal blij en ik "verheug" me nu al helemaal op het moment dat het bed weer uit elkaar moet om naar zolder te gaan.


Fijn weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra