Pagina's

zaterdag 12 juli 2014

Funny bordjes

We hebben hier inmiddels heerlijk zomervakantieeeeeeeeee! En wat een prachtig weer. Gisteren besloot ik een stukje te gaan fietsen in het landelijke West-Friesland. Onderweg kwam ik o.a. het volgende tegen:


Verboden te vissen? Huh... waar dan?


Ik fietste over rustige dijkjes en pittoreske landweggetjes 
Je kunt hier van alles langs de weg kopen, fruit, bloemkolen, aardappelen maar golfballen??? 
 

En nee, we zijn niet per ongeluk bij de Efteling beland, dit huis staat ook gewoon ergens in West Friesland.



Tenslotte kwam ik deze dames op mijn pad tegen. Ik ben er met een beleefde boog omheen gegaan.


Fijn weekend allemaal.

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Grappig, die bordjes. Misschien blijven hangen na een vossenjacht??

    De zon schijnt hier, bij jullie ook?

    Fijn weekend,

    Juffrouw Mier en co.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar kijk je wel van op... In de Kampioen zie ik ook altijd van die leuke borden staan; hoe komen ze erop, vraag je je dan af!
    Heerlijk zo'n fietstochtje, gewoon in je uppie? Dat zou ik ook eens moeten doen...
    Fijne vakantie!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die West-Friesen hebben wel humor, hè ;-)
    Heerlijk hoor, zo door onze prachtige omgeving fietsen, doe je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker dat jullie vakantie hebben, genieten! Ik moet nog 3 weken werken, maar het aftellen is begonnen :) En Julia? Die heeft al vakantie, net als dochterlief! Die twee sjouwen wat rond de hele dag, gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie plaatjes, ik was gisteren weer in Abbekerk en wat staan daar toch een prachtige huissies!! Als ik nog eens de loterij win dan weet ik het wel hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig blog heb je...
    Fijn hè, vakantie.
    Hier begint het nu ook...
    Zoon (15) moet maandag nog even de boeken inleveren en dan nog wachten op manlief, die moet nog 1,5 week werken... Maar toch, als de kids thuis zijn heb je toch het gevoel dat de vakantie (kan) begin(nen)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om die gekke bordjes overal op de foto te zetten. Je staat verbaasd wat je allemaal tegenkomt.
    Geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook al heerlijk vakantie...en daar geniet ik op dit moment ook van! Leuke bordjes en wat een malle er tussen! Grappig toch? Fijne vakantie verder! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker fietstochtje zo! Leuk wat allemaal ziet als je zo rondkijkend een eindje rijdt.
    Dat huis met het witte hek doet bijna Caraibisch aan. Of het zuiden van Amerika en dan een groot tuinfeest met BBQ. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha die bordjes. Ja voor loslopende koeien fiets ik ook graag even om

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke bordjes kwam je tegen op je fietspad en wat een mooi weer daar! En dan die mooie huizen, super! Voor koeien doe ik ook graag een ommetje :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ludiek fietstochtje! X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra