Pagina's

maandag 24 augustus 2015

Rosa de rozenfee

De afgelopen dagen deed ik een zomerswap met juffrouw Mier. Zij stuurde mij zulke leuke cadeautjes. Het begon met dit boekje:


Een heel schattig boekje op rijm:

Samenvatting (bol.com)

Rosa woont in een grote, roze roos. Als de dauw nog op de blaadjes ligt, gaat Rosa aan het werk. Ze maakt van alle rupsen mooie vlinders. Maar dan hoort ze iemand zachtjes snikken. Ze is een rupsje vergeten.

Uiteraard kreeg ik Rosa:


Met de rupsen en de vlinder.


Ook kreeg ik een vlinderverkleedpak.


met toverstaf en voelsprieten.


Ik heb het boek vanmorgen direct uitgespeeld en de kinderen wilden maar wat graag Rosa spelen.

Juffrouw Mier heel erg bedankt voor deze leuke cadeautjes!

Fijne week allemaal.

Groetjes Sandra


8 opmerkingen:

  1. Wat een lieve cadeautjes van juffrouw Mier, leuk dat je ze meteen in de klas kunt gebruiken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve leuke cadeautjes van juffrouw Mier. Je bent vast een blije juf! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het weer ontzettend leuk om te swappen. Dankjewel voor alle mooie dingen die je hebt gestuurd. We zullen er vast weer veel plezier van hebben en de spulletjes zul je zeker voorbij zien komen in de foto's bij de verhaaltjes op mijn blog.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke swap, hier zullen de kinderen maar wat blij mee zijn! Juffrouw Mier weet echt wel met wat ze je plezier kan doen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke, fantasierijke swap!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke swap, zullen je kindjes in de klas ook van genieten. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Niet alleen leuk voor jou, maar dus ook voor dde klas, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra