Pagina's

zaterdag 16 december 2017

sneeuwpret

Begin van de week had het ook hier flink gesneeuwd. Een prachtig gezicht. Toen ik even buiten was, zag ik mijn Saar druk in de weer. Ze had een sneeuwpop gemaakt en was bezig haar straatje te vegen.


We maakten even een praatje. "Wat een glijpartij hè. Hoe is het met jouw straatje?" "Euh.., begon ik alweer". "Besneeuwd nog, zeker?" concludeerde Saar. Tja en weer heeft ze gelijk. Want, hoewel ik goed burgerschap doceer aan mijn leerlingen, als het om straatje vegen gaat, ben ik een slecht voorbeeld. "Ik zal eraan denken bij de volgende sneeuwbui, beloofde ik, maar hé als het om sneeuwpoppen maken gaat, staan wij wel bovenaan!".

door mijn oudste en een vriendin gemaakt.

Groetjes Sandra


15 opmerkingen:

  1. WoW wat een leuke sneeuwbeer! Maar het sneeuwpopje van Saar is net zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wat gaaf de beer en Saar haar frosty
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto van Saar en haar sneeuwpop, mooi voor een lijstje :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige sneeuwpop! Ja, die van je dochter wint wel van die van Saar, eerlijk is eerlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige sneeuwpoppen! En ja dat straatje vegen is zo'n dingetje, he. Wij hebben momenteel niet eens een sneeuwschuiver, dus ook hier was niets geveegd. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw Saar is toch echt een voorbeeld hoor, zo haar straatje vegen is niet niks. De sneeuwpop ziet er geweldig uit, echte kunstenaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige sneeuwpop. Echt mooi zeg! Saar is ook een mooie dame hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, wat en leuke sneeuwpop is dat! Alsof ie z'n broek staat op te hijsen...
    Tja, straatje vegen doen wij hier ook niet. Ik vind het zo zonde van de sneeuw.. Ik houd van het ongerepte.. Dan maar een slechte burger :)
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We kunnen nog een hoop leren van onze kleine vriendinnetjes. ;-)) De sneeuwbeer is geweldig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is dat Micky mouse? Toch wel leuk hoor, sneeuw in december hoort er toch een beetje bij. Veel plezier nog deze maand, fijne kerstdagen en veel geluk voor 2018. p.s. ik vind Saar nog steeds een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een gave sneeuwpop. Ook Saar heeft goed haar best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat flink van Saar! en wat een enorme sneeuwpop, wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, hele fijne kerst gewenst vanuit Zweden. Kram / Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihihihihi, ik blijf lachen om jouw sneeuwpop. Gelukkig heb je de foto nog, want hij zal inmiddels wel helemaal gesmolten zijn....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra