Pagina's

zaterdag 24 maart 2018

strand

Het is alweer even geleden dat ik op het strand was. Nu was dat meestal het geval in de winter en als dan, vanaf Pasen, de camping weer open was, ging ik vaker heen. Maar dat is nu niet meer. Mijn tante staat niet meer op de camping en ineens lijkt de weg naar Callantsoog veel langer en minder toegankelijk. Gelukkig was ik afgelopen week naar een schilderworkshop waar we een landschap gingen schilderen. Ik koos uiteraard voor het strand.

nageschilderd van een foto, gemaakt bij Annette Spigt

Vanaf nu kan ik elke dag naar het strand kijken. 
Ruik jij ook de zee en voel je ook de wind door je haren?

Fijne zondag.

groetjes Sandra

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi geschilderd, strand is altijd mooi, in elk jaargetijde.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt! Jij kan ook echt alles hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig schilderij!, nu kun je elke dag genieten van het strand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt ook echt alles, moooooi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig! In gedachten loop ik er omhoog naar het strand.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo heb je het strand lekker dicht bij knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi plaatje om naar te kijken. Knap werk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schilderij waar je werkelijk de zee kunt horen, je voeten door het zand voelt ploegen en de wind je in je rug duwt. Prachtig! Ja zee en strand zijn fijn. Wat jammer dat aan de Callantsoogtijd een einde is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Callantsoog is zo mooi, toen wij in Nederland waren, bezochten wij dit met Zweedse gasten...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra