Pagina's

dinsdag 23 oktober 2018

Op een doordeweekse herfstdag

Vandaag is het hier echt herfst. Hier en daar een drup en de wind die de bladeren opjaagt en heerlijk door mijn haren waait. Ik maakte een fijne wandeling en kwam langs Saar.


Die bleek ook pompoenen gekocht te hebben maar mijn oog viel op haar omslagdoek. Zoiets dergelijks heb ik ook in de kast liggen. "Dat is toch..," begon ik. "Ja de South Bay," vulde Saar aan. En zo keuvelden we nog wat verder over hoe fijn internet je aan allerlei moois kan helpen.


Bij het afscheid zette ik nog gauw Saar haar versie van de South Bay op de kiek.

Fijne week allemaal.

groetjes Sandra

13 opmerkingen:

  1. Jaaaaaa, internet is fijn! Dat zegt Noor (ze zit even bij mijn laptop) en leest mee... Enig die omslagdoek, zegt ze. En ik kan haar geen ongelijk geven, want ik heb er een paar jaar terug ook één voor mezelf gemaakt. Maar je begrijpt het wel hè..
    Wat ziet Saar er lekker sportief uit!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend ik ben fan van Saar !! en zeker op het internet zoveel moois te zien soms maar 1 oog dichthouden anders wordt het veel te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch! Jullie kunnen samen in stijl op stap met je SB sjaal!
    Wat een prachtige foto’s weer van Saar, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, leuk zo'n buurvrouw met dezelfde interesses :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie omslagdoek :) maar ik zag nog wat, wat een mooie schoenen heeft Saar :)
    De omslagdoek is best lekker nu, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend wat een gave omslagdoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die dragen mijn poppendames ook. Hoe zou het eigenlijk met hen gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet Saar er hip uit! De omslagdoek past er goed bij en houdt de schouders lekker warm. Superleuke foto weer van Saar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en zo ziet iedereen iets anders op de foto's. Mij viel het klompje naast de deur op. Superschattig. En de omslagdoek is geweldig. Ik zal mijn south bay omslagdoek ook weer opzoeken, het wordt er nu echt weer voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk in beeld gebracht Sandra ...
    Saar draagt een coole gehaakte omslagdoek ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent op de herfst voorbereid Saar. Wat een prachtige omslagdoek heb je daar.
    Dat huisje van jou ziet er toch zo gezellig uit. Heerlijk om daar te zitten met de herfststormen die rond je huisje razen. Laat de herfst maar komen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super schattig die kleine pompoennetjes! Saar is klaar voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig!!!...alles (Saar, huisje, omslagdoek etc)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra