Pagina's

vrijdag 25 oktober 2019

crea 5219 ears

"Kom dames", zei Saar nadat ze een blik op de klok had geworpen, "tijd om op te ruimen en jullie pyjama's aan te trekken".


En vast heel herkenbaar; aan deze oproep werd geen gehoor gegeven. 

"Dames, ons voorleesboek wacht op ons, ik hoor het ritselen", zei Saar daarom een tijdje later, op geheimzinnige toon. En dit was niet tegen dovemansoren want in een oogwenk zaten de dames gestreken en gesteven bij Saar op de bank.


Heerlijk toch, een verhaaltje voor het slapen.

Welterusten.

Groetjes Sandra

15 opmerkingen:

  1. O, dát is natuurlijk waarom ik zo moeilijk in slaap kom!
    Wat een gezelligheid weer in huize Saar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er iedere keer weer zo 'echt' en vertederend uit bij je, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om "verliefd" op te worden dit schattige brave stelletje. Goeie tip van het voorleesboek 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch, leuk verhaal, geweldige foto's en ja, ik lees ook graag nog even voor ik ga slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ook snel mijn pyama aantrekken! Wat gezellig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, voorlezen, daar hebben ze wel oren naar ;-)
    Gezellig stelletje zo op de bank.
    Ik wens ze allemaal een heerlijk weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O heerlijk, zo gaat dat met kleine kinderen... Wijze Saar, ze weet er altijd wel een oplossing voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, de kleintjes ruiken dan ook zo lekker :) Daar moest ik het eerste aan denken toen ik je verhaaltje aan het lezen was. Vroeger werd er bij ons ook altijd voorgelezen, een fijn moment :)
    Gezellig weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst heel erg bedankt voor je altijd lieve reacties op mijn blog!
    En wat een schatjes zijn je meisjes zeg!!
    Groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kom bij ons maar nieuwe kinderboeken uitkiezen in de minibieb!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geniet zo van je Saar verhalen.
    Wat een creativiteit!
    En wat een gezelligheid!
    En vooral: wat een inspiratie!
    Maak nog maar heel veel Saar verhalen ( en alle spulletjes die daar bij horen).

    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra