Pagina's

dinsdag 7 februari 2023

HHB

Het is weer afgelopen. En dan heb ik het niet over mijn wekker maar over Heel Holland Bakt. Soms kan tv kijken zo lekker ontspannend zijn en dat heb ik met dit programma. Met de beentjes op tafel en een kopje thee erbij, zit ik te lekkerbekken voor de buis. Afgelopen weekend was de finale en die keek ik met Saar.

Saar had het grut al op tijd in bed gekieperd en 


zat vast in haar pyjama 


met een zelf gebakken cake op mij te wachten.


En zo zagen we samen dat Mercedes er dit keer met de winst vandoor ging.


Nu moeten we weer een jaar wachten op het volgende seizoen. Dan dus zelf maar aan de bak.

Groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Ha wat leuk ik ben ook fan:)))
    Heerlijk ontspannen om naar te kijken. En ja je gaat vanzelf meedoen ik probeer elke week iets te bakken niet de hhb recepten maar iets wat ik aan recepten bewaard heb. Zo leuk en van het hhb programma leer je ook nog een boel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is een leuk programma! Maar ik vind het huisje van Saar nog veel leuker. Allemensen, zelfs de tv laat het programma zien...
    En al die kleine leuke details, zelfs de mobiel op tafel. Geweldig Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat supergezellig samen bij Saar tv kijken. Volgens mij heeft Saar heel wat nieuwe spulletjes, zo leuk al die details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer leuk gedaan! HHB is zelfs op de televisie goed te zien. En zoals Saar daar lekker warm ingepakt zit te genieten, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er ook weer van genoten, heerlijk programma! En wat een leuke deelnemers waren er dit seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb zelf ook regelmatig gekeken, een heerlijk ontspannend programma.
    En wat een gezelligheid zo samen met Saar de laatste aflevering te bekijken.
    Lekker bakje koffie erbij en natuurlijk een heerlijke plak cake erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou zeker genoten van dat heerlijk ontspannen programma. Ik bak heel weinig en dan meestal simpele cake al ben ik wel aan het zoeken om minder suiker en boter te gebruiken. Maar het moet wel lekker blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n vast programma waar je naar uitkijkt he! Maar jammer als het dan weer voorbij is... ik ken dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toevallig de laatste aflevering gezien, wel ontspanning ja, maar niet voor de deelnemers pff

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra