Pagina's

maandag 4 juni 2012

het verhaal van eend

Op mijn werk gingen wij een thema uitwerken aan de hand van het prentenboek "een verhaal van eend".



Uiteraard wilde ik eend ook in het echt hebben maar in de winkel kon ik niet slagen. Dan dus zelf aan de slag. Voor de basis van eend gebruikte ik het haakpatroon van kuddelz. Het haakpatroon was een actie voor Pink Ribbon en de uitvoering was in de kleuren van Pink Ribbon. Ik heb er mijn eigen draai aangegeven door de kleuren aan te passen. Het mutsje heb ik gevilt en de groene strepen heb ik erop geprikt.



1 opmerking:

  1. Wauw...wat is je eend goed gelukt meis!
    Wat is dit beesie grappig geworden...dat jij dat kan?
    Dat is superknap dat je een eend kan haken!

    Meis ik wens je een heerlijk dag!

    Liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra