Pagina's

zondag 24 juni 2012

kabouter

Omdat ik op dit moment weinig tijd heb om te knutselen (frustreert zo nu en dan behoorlijk), kan ik jullie niet veel laten zien. Vanmorgen viel mijn oog op mijn kaboutervrouw. Ze zit op haar bankje in onze woonkamer rustig ons gedraaf en geren te bekijken. Ik heb haar gemaakt bij Corry Balk en ze is een van mijn favorieten.




Gisteren tussen werk (ik) en leren (kind) toch nog tijd gevonden om naar Marjoleine Zweed te gaan. Marjoleine had weer aanschuifworkshops en dat is zo'n leuke onderbreking van de dag. Ze heeft een schattig scrap/kaartwinkeltje in Abbekerk. Het is allemaal niet zo ingewikkeld maar het inspireert enorm.


Deze kaart maakte ik.

Dit het kind. Nu nog foto's bijvoegen.

                   

Deze maakten we andere keren.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra