Pagina's

zaterdag 1 december 2012

Kerstquilt en sneak preview

Vandaag mijn eerste kerstquilt begonnen. Het was een workshop bij Antje Veltrop in Grootebroek. Hij is nog niet helemaal af maar ik vind hem nu al leuk. Ik zag quilten nooit zo zitten omdat al die schuine hoekjes mij echt te ingewikkeld lijken maar deze techniek bevalt me wel. Helaas heeft mijn oude naaimachine niet alle steken die zijn moderne broers en zussen wel hebben maar zo lukt het ook.

kerstquilt


Ook heb ik weer een RR boekje op de post gedaan. Dit keer van Anne. Hier een klein stukje om te spieken.

 


3 opmerkingen:

  1. wat enorm knap gedaan zeg
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele mooi Kerst quilt!
    Ook zo leuk om te doen!!

    Veel liefs, Juliƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow mooie quilt, knap hoor! en de sneak is ook al moooi....

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra