Pagina's

dinsdag 29 januari 2013

leuke post

Ik ben even niet zo actief geweest in blogland. Druk, druk, druk, je kent het wel. Zolderverbouwing, veel werken en een ziek kind. Euh... maar 24-uur in een dag?! Maar vandaag werd ik blij verrast met de give away van Petra van Keetje Knutsel die ik gewonnen had. Ik vind het zo leuk om een pakje te krijgen, ook al weet ik wat er in zit. Een rustig moment afwachten en dan gewapend met schaar het pakje open pellen. 
En dit zat er in:


Een kaarsje, een opschrijfboekje, een heerlijke voorjaarskaart en een warmtezakje. Dat laatste is helemaal aan mij besteed want ik heb het vaak koud. 

Petra ontzettend bedankt voor deze leuke give away!

5 opmerkingen:

  1. Een superleuke give away heb je gewonnen!
    Geniet er met volle teugen van.
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,
    Wat fijn dat je mijn pakketje ontvangen hebt. Geniet van de warmte!!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away heb je gekregen!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat soort tijden horen er ook bij. ;) Gefeliciteerd met je pakketje, dat maakt deze dag alvast weer leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sandra..♥
    Gefeliciteerd♫ met je giveaway pakje♥ Ja ik ben ook laat met vrienschap♥swap♥ door griep druk druk en pc werkt niet meer goed mee maar ook dat komt goed..jou pakje♥ komt zeker ook vóór Valentijn♥ heel veel Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra