Pagina's

zondag 17 maart 2013

Gehaakt schildpad


Hoewel ik even geen berichtjes heb geplaatst, heb ik niet stilgezeten. Druk met werk en gezin maar ondertussen is het ook nog gelukt om wat in elkaar te freubelen. Afgelopen twee weken zijn mijn oudste en ik weer naar aanschuifworkshops bij Marjolein Zweed geweest. En dat leverde de volgende werkstukjes op.

Marjolein verkoopt sinds kort ook katoen en daar moest
 natuurlijk iets mee gedaan worden.

Bij deze kaart hebben we foam gebruikt met een heel leuk effect.

Ook heb ik voor mijn werk een schildpad (van Christel Krukkert, dierenvriendjes haken) gehaakt en het konijn van Stip en Haak





Allemaal fijne week.

Groetjes Sandra

6 opmerkingen:

  1. wat een enorme leuke creatie;s heb je allemaal gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De schildpad is zo schattig en lief!
    Heel mooi gedaan.
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt allemaal!
    Je hebt het er maar druk mee!
    Ben nog steeds bezig met het sprei en niet te vergeten, in huis!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Leuke blog ook trouwens!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, als je zo samen iets leuks kunt maken. Je krijgt er altijd meer ideeën door!!


    Fijne dag.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra,

    heel mooi gemaakt dit schildpadje. Zelf ben ik er ook mee bezig, maar ik snap niet hoe ik de rand rond het schildje moet maken. Kan jij me hier a.u.b. mee helpen ?

    Bedankt !

    Els

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra