Pagina's

zondag 21 september 2014

herfst

En toen was het herfst. Het was alles bij elkaar een mooie dag hier in West Friesland. Zo nu en dan was het zonnetje even weg en er vielen zelfs tien druppels maar in de tuin was het prima toeven.
Mijn Saar attendeerde mij erop dat, als ik nog een mandje met hortensia´s binnen wilde neer zetten, ik niet al te lang moest wachten.

Zelf was ze al aan de slag gegaan. 


Dat ziet er toch heel gezellig uit:



Dat inspireerde mij tot het volgende bloemschiksel:


Tegelijkertijd zorgde mijn oudste voor nog wat meer herfstsfeer.


En voltooide ik mijn herfstslinger voor op mijn werk.

van septemberspring

Allemaal een fijne week.

groetjes Sandra

12 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal heel gezellig uit. Heerlijk toch, wij in Nederland hebben alle seizoenen. Ik zit er niet mee hoor;-) Wat een mooie slinger heb je gemaakt, heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gezellig bij jullie en Saar dank voor de tip zal morgen ook eens wat gaan knippen voor binnen X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de herfst mooi in huis gehaald.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij weet het toch altijd weer gezellig te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijke herfst en er valt zoveel te ontdekken buiten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De herfst heeft zoveel mooie kleurtjes te bieden vind ik altijd en jullie hebben het daar al heel gezellig gemaakt ermee! Zelfs de poppen hebben de smaak te pakken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van alle seizoenen, dus ook van de herfst. Heerlijk 's avonds de kaarsjes aan, wat lekkers erbij en dan fijn handwerken.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. P.S. Hoe kom je aan dat leuke lampje op de schouw?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zie je maar dat ieder seizoen zijn charme heeft. Ik zou ze niet willen missen.
    En zo te zien Saar ook niet. Goed van haar om je er aan te helpen denken nog hortensia's te plukken. Zo denk ik er ook nog aan:-) Wil je Saar hier voor bedanken??
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe gezellig met die warme herfstsfeer thuis ...
    Een sfeervol bloemstuk van hortensia hoor ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig hortensiastuk! Goed zo Saar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig heb je Saar om je aan een aantal dingen te herinneren. Ze mag hier ook eens langskomen, want ik heb absoluut geen groene vingers ... :-)

    Groetjes
    Peggy ( poppe-mie.blogspot.be )

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra