Pagina's

zondag 31 januari 2016

dino's in een koffer

Een tijdje geleden verkocht de Action koffertjes. Daar kun je leuke dingen mee doen, bedacht ik mij. En zo geschiedde. Ik prikte met wol, ik dacht na, ik naaide en dacht nog meer na. Het is, zoals de buitenkant al doet vermoedden, een koffertje met dino's geworden.

voorkant

achterkant

binnenkant
De basis voor de dino's komt hier vandaan. Ik heb de patronen wel aangepast om de dino's te kunnen laten staan. Verder is het eigen verzinsel. Het koffertje is 18x25 cm.



Fijne week.

Groetjes Sandra

18 opmerkingen:

  1. FANTASTISCH :) wat leuk gedaan zeg. Jij ook een fijne week en bedankt voor het meedoen aan mijn enquête :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit gaaf! Prachtige kleurschakeringen in de achtergrond!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt! Het is gewoon een kunstwerk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is super gaaf geworden en wat zien die dino's er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er bestaat een action fan facebookpagina waar je zulke ideetjes kunt toevoegen. https://nl-nl.facebook.com/ActionFanpagina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Sandra! Wat heb je dit fantastisch gemaakt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat gaaf!!!! Wat ben je toch lekker creatief en veelzijdig.
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee! Het ziet er prachtig uit. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf! En nu een spannend verhaal erbij vertellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat gaaf wat een leuk idee en dat met een koffertje uit de blauw witte winkel :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk gemaakt! En dat koffertje in de winkel heeft je hiertoe gebracht, zo zie je maar hoe fantasie kan werken en wat een prachtresultaat ervan komt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra