Pagina's

dinsdag 5 januari 2016

geen 2 maar 4

Op de handwerkbeurs in februari kocht ik met mijn moeder een zelfmaakpakket voor een beer. Die liet ik al eens eerder zien. Daarbij kregen we als bonus een pakketje voor een klein beertje. Het duurde even maar ook die hebben we eindelijk gemaakt. 

De kleding is eigen ontwerp.
 Het ging natuurlijk weer niet van een leien dakje. Doordat ik eerst vergat twee benen te knippen en vervolgens ook nog vergat te spiegelen was de stof op. Een van de binnenbenen is dus van een andere stof gemaakt. Suf!


En zo zijn er nu dus vier beren die een broodje smeren!
de twee beren links zijn van mij, de beren rechts zijn van mijn moeder.


groetjes Sandra

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, lieve berenfamilie, zo grappig en stoer ook die kleertjes!!

    Fijne dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, de hele berenfamilie bij elkaar! Een echt familieportret.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben je weer vermaakt met leuk resultaat :-) Mooi stel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke beren. Maar linker, met dat haar! Die is cool! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schat van een familie ... prachtig ...
    Ik wens je een liefdevol, gezond & gelukkig 2016 ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sandra♥
    Dat is toch heel knap♥ gedaan van je en zeker een hele beren♥ family nog wel..;)
    Het word alleen maar beter en leuker..!
    Lieve♥ wintergroetjes♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend tof stelletje beertjes! Ze stralen zoveel liefs uit. Ik zie niks van je foutje hoor, het is weer helemaal goed gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg! Ik vind die stof zo lekker stoer van de kleertjes van de grote beer van je moeder :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig met je moeder handwerken. Ik vind alle beren super leuk geworden en de kleding is echt grappig, leuk die grote petten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beren zijn super leuk, alle vier!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leukerds goed begin van het jaar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap gemaakt..ik zou het niet kunnen! Ligt me helemaal niet...maar dat geeft niet, ieder zijn ding ! Ik vind het knap al sje zo handig bent met de naaimachine! Laat mij maar een beetje rommelen met verf hout en stempels haha! Jij een fijne week gewenst en natuurlijk nog de beste wensen! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn hartstikke leuk! Gelukkig nieuwjaar Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele toffe berenfamilie, eigenlijk ben ik er keijaloers op, want dit wilde ik leren, beren maken, maar het is er nog nooit van gekomen helaas. Ze zijn stuk voor stuk even mooi en superleuk aangekleed, jullie zijn vakmensen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk stel zo bij elkaar.
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die af en toe iets stoms doet -)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra