Pagina's

donderdag 4 februari 2016

doedelen

Euh nee het is doodlen, gedachteloze krabbeltjes maken maar nu met voorbedachte rade.
Samen met een vriendin heb ik een workshop, basisbeginselen doodlen gedaan, als verjaardagscadeautje voor haar. 

Bij Liens Art belandden we in de wereld van pennetjes, stiften en papiertjes. Wat een genot om daar mee te mogen kliederen. Want dat viel nog niet mee. Wat je zo gedachteloos op papier krabbelt tijdens het bellen, is ineens best lastig op commando. Maar zo als met zoveel, oefening baart kunst.




Met hulp van juf was dit het eindproduct van mijn avond.

quote van Winnie the Pooh

En zo is het maar dan wel graag zonder regen.

Groetjes Sandra


11 opmerkingen:

  1. Ja, dat is een mooie quote :-) En gelukkig lijkt het hier nu droog te worden, dus ik stap zo even lekker op de fiets!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke workshop weer!
    En met een tof resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor, lijkt me helemaal niet makkelijk en inderdaad zonder regen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat knap gedaan! Maar zo op commando lijkt me inderdaad niet zo makkelijk, toch is het eindresultaat echt wel waauw geworden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg. Nog nooit van gehoord, doodlen. Weer iets geleerd. En een mooi resultaat. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent weer lekker bezig geweest, weer iets nieuws geleerd :-)
    Leuk, zo'n wijs tegeltje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk he dat doodlen en je bent er goed in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yay, Winnie is one of my very best characters! it was the first book which i bought in original, english language version - still remember how long it took me to understand a one chapter :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra