Pagina's

dinsdag 3 januari 2017

popjes

Het is even geleden maar er gebeurt hier nog steeds van alles op creatief gebied. Helaas is lang niet alles daarvan toonbaar maar deze creaties wilde ik toch nog met jullie delen.

Vlak voor Sint Maarten maakte ik deze popjes bij mijn maandelijkse knutselgroepje. Het zijn popjes die alleen door wol wikkelen en hier en daar wat prikken gemaakt zijn.


En in dezelfde periode maakte ik ook deze wichtelkabouter (klik voor meer info).


Allemaal al het goeds voor 2017 en een fijne week.

Groetjes Sandra

15 opmerkingen:

  1. Superschattig! Zo leuk bedacht met die lampionnen. Jij ook een goed 2017 gewenst.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar!
    Wat ben je weer heerlijk creatief geweest met wol :-) Ik kijk al uit naar het wolprikken :-D Tot volgende week donderdag met het haakcafé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi, goed en creatief 2017 gewenst!
    En wat heb je mooie popjes gemaakt :-)
    Volgende week doe ik weer serieus mee met poppendag.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een fantasties jaar toe, met natuurlijk een diploma :-)
    Ja die laatste loodjes zijn zoals ze zeggen zwaar, maar het vreemde is dat als de opleiding voorbij is, dan ga je het missen. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook alle goeds voor 2017. Wat heb je leuke popjes gemaakt. Leuk dat wij die nog even zien. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie popjes heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel voorspoedig 2017 gewenst!
    Wat zal je straks veel tijd overhouden als je de opleiding hebt afgerond...
    Deze popjes vind ik úberschattig... Ze kunnen zo op de seizoenstafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst een heel gelukkig en creatief 2017.
    Wat ben je weer lekker met wol bezig geweest, schattige poppetjes zijn het.
    En de kabouter is geweldig, zit zo lief in het kopje.
    Tot donderdag in het haakcafé.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die popjes met lantaarntjes! En dat kaboutertje... je bent het nieuwe jaar goed begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk!!!
    Een hele klus zeker?!
    Een heel goed/creatief 2017 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk!
    Ook voor jou een geweldig 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alle goeds voor 2017, en wat een leuke popjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat zijn ze schattig! Jij ook nog de allerbeste wensen voor 2017 met veel creatieve uitspattingen! Tot volgende week 12 januari in het haakcafe! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superschattig zijn je popjes, ook voor jullie de beste wensen! En die kabouter vind ik echt heel knap!
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra