Pagina's

dinsdag 8 mei 2018

geraniums

Vanmiddag besloot ik lekker op de fiets naar het tuincentrum te gaan. Mijn, thans nog, groene tuin snakte naar een kleurtje. En zo kwam ik weer thuis:


En terwijl ik mijn mand uitlaadde, kwam ook Saar de tuin in, die had blijkbaar hetzelfde idee gehad.


 Na wat gezeul met zakken aarde, heb ik nu:


links een mand voor mij en rechts twee bakken voor mijn schoonmoeder (om haar nieuwe huis op te fleuren.)

Begint jullie tuin ook al te kleuren?

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Gezellig, ook bij ons is het begin gemaakt :)
    Heb voor mijn doen best wel wat gezaaid, dus binnekort hebben we volop kleur :)
    Korenbloemen, Cosmos, Afrikaantjes, Zonnebloemen en ijsbloemetjes oja en niet te vergeten stokrozen, maar die zijn nog heeeeel klein. Fijne zonnige avond, Anita
    Jouw Saar heeft een mooie fiets, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja zo fijn he weer wat kleur in de tuin! Ik had er ook behoefte aan, een paar weken geleden al, dus de eerste gekochte plantjes zijn al weer uitgebloeid en de tweede lading staat er alweer ;) heerlijk! Geniet van het met mooie weer en je tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, die fiets van Saar!
    Lief dat je bij je schoonmoeder de boel gaat opfleuren.
    Bij mij is het vooral overweldigend groen, haha, maar er is ook paars van de boshyacinten en ik heb bloemen gezaaid. Op tafel moet nog iets gezelligs komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. april en mei is bloemetjes poten gezellig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier kriebelt om met de zomerbloeiers aan de gang te gaan, maar ik moet wachten tot na Pinksteren. Gelukkig bloeien de appelbomen volop, dus toch kleur in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ook al wat geraniums gekocht en er komt ook vanzelf van alles (viooltjes, vergeet-mij-nietjes) op dat zichzelf heeft gezaaid schijnbaar. Die verrassinkjes vind ik altijd 't leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je bloemen leuk hoor maarre die fiets van Saar! Geweldig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt wel hele mooie gekocht. En Saar heeft ook goed haar best gedaan.
    Hier begint de tuin te kleuren. Maar ik heb dit jaar in mijn bakken aardbeien en daar zitten heel veel witte bloemetjes in.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, twee zielen één gedachte... Dat jullie elkaar niet tegen zijn gekomen!
    Wat een heerlijke partij kleur heb je nu in de tuin gebracht. Dat is genieten!
    Bij ons vooral heel veel groen (gras, heggen, struiken) en een enkele bloeiende plant. Maar daar moet nog verandering in komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig hoor en een beetje kleur kunnen we wel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige geraniums!!! en wat een blitse fiets heeft Saar!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alleen al het fietsen met zo'n volle mand is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toevallig gisteren een aantal geraniums gekocht. Straks in de bakken doen en dan genieten van de vrolijkheid. Voor het huis is het kleurrijk maar achter was nog in afwachting van aktie. Daar komt vandaag dus een einde aan. Zo gezellig! Wat heeft Saar een mooie fiets!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra