Pagina's

vrijdag 23 november 2018

Schiermonnikoog



Als je met zo'n uitzicht wordt verwelkomd bij de aankomst in de haven dan weet je al dat je logeerpartij niet meer stuk kan.  Ik was twee dagen op Schiermonnikoog en het leek wel een vakantie van een week. Heerlijk!!


Op dag een gingen we met een gids een wandeling maken. November is uitgeroepen tot de wandelmaand op Schiermonnikoog en er worden allerlei wandelingen georganiseerd. Een aanrader.


Op dag twee zochten we het strand op. Wat een imposante vlakte is het Noordzeestrand bij eb. 


Ik zou ik niet zijn als ik wat strandvondsten meenam als herinnering. En uiteraard voegde ik er iets persoonlijks aan toe. (Zeester komt uit dit boek)


Fijn weekend.

Groetjes Sandra

12 opmerkingen:

  1. Ik was deze zomer voor het eerst op texel, maar dit klinkt ook de moeite waard! Waarschijnlijk moet ik ze gewoon allemaal bezoeken vind je niet=

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! En je had nog prima weer ook! Leuk, die zeester en ik ben ook dol op strandvondsten. Ik zoek altijd een haaientand, maar vind andere dingen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk. Daar kom je wel tot rust. En wat een schitterend weer voor november.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige foto van een nog mooier hartelijk welkom landschap met water! Even er helemaal tussenuit... het leek vast langer dan twee dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk. Hier kun je nog even van nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh jaloers. De eilanden zijn fantastisch, meteen vakantiegevoel.
    Leuk, de zeester.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, jij bent vast weer lekker uitgewaaid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, moeten we misschien ook nog eens doen. Ha ha ik merk dus dat ik niet de enige ben die altijd wat mee moet nemen van het strand.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's en je zeester tussen de andere strandvondsten doet het goed.

    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend!
    En wat een mooi stilleven creëerde je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ook mooi wij deden vorig jaar texel aan maar de andere eilanden staan op het verlanglijstje hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra