Pagina's

woensdag 28 november 2018

handige ontwerpsters gezocht


Geachte blogsters,

Zoals u uiteraard bekend is, draag ik al jaren dezelfde outfit, tot volle tevredenheid overigens. Althans dat wil zeggen, mijn hoofddeksel is niet altijd even handig en comfortabel. Zeker nu het wat aan de frisse kant is in Nederland heb ik regelmatig last van een koud hoofd. En dus heb ik dit jaar besloten op zoek te gaan naar een ander dan wel extra hoofddeksel.

De volgende stap was het vinden van een goed  ontwerp en zo kwam ik terecht in blogland. Ik zie daar zoveel moois voorbij komen dat het volgens mij de blogsters ook moet lukken om voor mij een fraai nieuw hoofddeksel te ontwerpen/maken. Ik sta open voor elke variatie en laat mij graag verrassen. 

Durft u het aan?

Met vriendelijke groeten,


Sinterklaas

8 opmerkingen:

  1. Lieve Sinterklaas, helaas ben ik niet zo goed in ontwerpen maar ik ben wel benieuwd, vast genoeg blogsters die het wel kunnen. Kan niet wachten op de foto's. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Sint, ik zou gaan voor een winterpet met oorkleppen, dat is lekker warm en op het moment dat u gied wilt luisteren bij de schoorsteen kunt u de klep omhoog vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dikke bontrand om de mijter zou al veel schelen, lieve Sint! Matcht ook mooi bij uw baard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Sint, dat is heel vervelend.. De mijter lijkt me ook wat los op uw hoofd staan.. Straks waait hij nog weg!
    Misschien een strak gehaakte amigurumimutsmijter en dan een wit koordje (onzichtbaar in de baard) onder uw kin om hem vast te houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mijter is wel chic, maar een lekkere warme muts zou ook wel fijn zijn.
    Ik ben benieuwd wat het gaat worden Sinterklaas. Succes met uw zoektocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Sint. Ik zou het niet weten. Dit hoofddeksel hoort nu eenmaal bij u. Anders herkennen we u straks niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Sint, dat vind ik pijnlijk want ik ben niet zo'n goede ontwerpster, een muts dat lukt nog net of een sjaal, maar een nieuw hoofddeksel verzinnen is me net iets teveel. Misschien kan je het aan de kabouters vragen hieronder???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blogpost! En wat een lief klaasje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra