Pagina's

woensdag 5 december 2018

hoofddeksel Sinterklaas

Vorige week maakte Sinterklaas van mijn blog gebruik om in Blogland een verzoek neer te leggen. Hij was op zoek naar een nieuw dan wel extra hoofddeksel dat hem wat meer zou beschermen tegen de kou. Er kwamen goede suggesties binnen waarmee het ontwerpteam aan de slag is gegaan.

Allereerst was er de suggestie om zijn bestaande mijter wat meer aan te kleden. Een lekkere bontrand voor over de oren.


Een warme gebreide muts was ook een idee. 
de pepernoten zijn optioneel

Dan een warme genaaide muts al dan niet met bontrand.
ook hierbij zijn de pepernoten optioneel

Tenslotte een gehaakte muts verfraaid met staf en cadeautje.
En heeft de Sint al een keuze gemaakt, is natuurlijk nu de vraag. Wel, nog niet. Dit jaar heeft hij bij kou zijn pieten op pad gestuurd. En of hij volgend jaar met een van onze ideeën in zijn koffer naar Nederland komt.....



We zullen het zien. Tot volgend jaar knipoogde Piet.

Fijne Sinterklaasavond.

Groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Ze staan hem allemaal anders, met sommige hoofddeksels wordt hij zelfs haast onherkenbaar! Ik ben benieuwd wat hem het beste bevalt 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een hele mijter/hoeden/petten-show!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, je kreeg leuke ideetjes binnen, nu nog kiezen, dat zou ik ook moeilijk vinden. Ik vind ze allemaal passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat moeilijk om een keuze te maken, ze zijn allemaal leuk en staan ook nog goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoofddeksel al niet met iemand kan doen.
    Kiezen zal een hele klus worden, ik kan in ieder geval geen keuze maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig sint kan kiezen dus dat komt wel goed (mooi sintje )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge..., wat zijn het ontwerpteam en uitvoeringsteam druk geweest!
    Ik weet zeker dat Sint volgend jaar keuzestress heeft.
    Maar zijn hoofd blijft in elk geval lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh wat leuk! Jammer dat de Sinterklaastijd weer voorbij is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de bovenste het leukst. De rest lijken meer kerstmannen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra