Pagina's

woensdag 12 december 2018

Klussen

 Toen ik vanmiddag aan kwam fietsen, zag ik Saar net slepen met een volle container. "Zo, hard aan het werk?", vroeg ik. "Nou dat kun je wel zeggen"antwoordde Saar. Wat bleek, nadat van de zomer een nieuwe vloer was gelegd, had Saar nu het plan opgevat om de rest van haar huis ook aan te pakken.


Dus muren wit schilderen en bij het raam een lief behangetje met een klein blauw streepje.


Waar heeft ze zin in. Ik vond de kerstboom opzetten alweer genoeg werk voor deze week.



Toen ik weer verder wilde gaan, viel mij ineens haar blauwe trui op. "Leuk!". 
"Van Sinterklaas" antwoordde Saar. 
Het blijft een sympathieke man (of  is het toch stiekem een vrouw?)

Groetjes Sandra

8 opmerkingen:

  1. Geweldig en Saar heeft zeker een pracht trui gekregen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeft Saar een prachtige trui gekregen. Staat haar geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een energie heeft Saar! Tjonge, zo'n klus zou ik ook niet in dit jaargetijde doen hoor...
    En wat ziet ze er heerlijk sportief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige trui!
    Veel succes bij 't klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige trui, eigenlijk zonde om bij het klussen te dragen ;)
    Die Saar, ik hoop dat ze voor kerst weer aan kant is :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Saar! Je bent toch niet in die mooie trui aan het klussen geweest? Want ik weet niet of je het weet, maar verfvlekken gaan er echt nooit meer uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra