Pagina's

dinsdag 14 augustus 2018

vloerenfeest

Al een poosje was mijn man de potpourrie aan laminaat- en tapijtvloeren op onze slaapverdieping zat. Lekker strak één geheel dat was wat hij wilde. En dat was ook wat we gingen doen. Nou is een vloer leggen op zich wel te doen máááár daarvoor moet er eerst flink verhuisd en dan ook maar tegelijkertijd opgeruimd, worden. En de oude vloer moet eruit. Ik heb hard gewerkt de afgelopen dagen, pff.


Al mijn knutselspullen verhuisden tijdelijk naar zolder


en met mijn blauwe ruitje sliepen we een paar dagen in ons bed in plaats van op ons bed (Op de grond maar wel in de ombouw).


En terwijl ik dus voor de zoveelste keer vanmorgen van boven naar beneden draafde, zag ik Saar op haar dooie gemakkie in de tuin zitten. Huh, hoe kon dat nou want ik wist dat haar huis ook helemaal overhoop moest bij het vloerenfeest. Dus vroeg ik een beetje geïrriteerd: "Heb jij niets te doen?" En Saar antwoordde heel rustig: "Nee hoor, die meneer was heel aardig, zij regelen alles voor mij". 

Grr, dat wilde ik nou net niet horen.

Groetjes Sandra

6 opmerkingen:

  1. Slim van Saar! Succes met deze megaklus!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap ik dT je moe bent, dat is een mega klus weet ik uit ervring, daarna is het dan wel heel mooi :)
    Ja je hebt altijd slimme euh poppen ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha Saar krijgt een voorkeursbehandeling. En "zij" zijn zeker "jij" ;) Flinke klus. Altijd lastig als bewoonde ruimtes een nieuwe vloer moeten hebben. Maar eenmaal achter de rug kun je er weer jaren tegen. Werkse :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja en wie heeft het dan het beste geregeld he? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Saar heeft het goed voor elkaar. Had jij die meneer ook niet kunnen regelen?
    Want wat een werk is dat als alles leeg moet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra