Pagina's

dinsdag 18 december 2018

kerstboom opzetten

Hebben jullie de kerstboom al opgezet? Wij wel. Ik heb daar altijd deskundige hulp bij in de vorm van mijn twee grote pubers.


  Saar daarentegen zag ik druk in de weer met twee kleintjes om zich heen.


Ik was even bij Saar binnen maar ze joeg me snel de deur weer uit. "He, twee om mij heen te dralen is meer dan genoeg", zei ze. "Kom van de week nog maar eens langs, als deze twee dames weer weg zijn". Dan is het hier ook weer toonbaar.


 "Doe ik", zei ik want ik ben razend nieuwsgierig naar Saar haar nieuwe inrichting. Snel verdween ik weer naar mijn eigen huis verderop waar ik lekker in alle rust een kopje thee ging drinken en tevreden nog eens mijn kerstboom bewonderde.

Groetjes Sandra

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie kerstboom al staat, ja met 2 kleintjes om haar heen is het eigenlijk geen doen voor Saar. Ik hoop dat zij alsnog ook een kopje thee heeft kunnen drinken :) Heerlijk verhaaltje en leuke foto's, echt genieten :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha leuke foto's! Bij ons staat de boom al een paar weken zelfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, Saar doet dat eventjes... Ik denk stiekem dat ze wel wat jaartjes jonger zal zijn dan wij. Dan zie je dat allemaal wel zitten en doe je het gewoon!
    Jammer dat je niet even binnen mocht komen kijken, want nu ze juist de kamer heeft behangen en geverfd ben je natuurlijk benieuwd...
    Misschien (en ik hoop het maar voor je) krijg je nog een uitnodiging voor de kerstdagen van Saar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier geen boom.
    Saar is goed bezig en dat met dat kleine grut om zich heen. Ben reuze benieuwd hoe het er bij haar uitziet nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig saar maakt er vast wat moois van

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige foto's! Die Saar weet toch overal wat van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch een gezellig huisje. Hopelijk staat alles inmiddels en blijven de logé's van je mooie kerstspulletjes af. Want volgens mij zijn ze aardig ondeugend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het word vast een prachtige kerstboom! We zien hopelijk gauw de foto's. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Saar, wat woon je toch mooi! Mag ik bij je op de thee komen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, het is vast mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra