Pagina's

dinsdag 15 januari 2019

Groene cake

Voor de kerst sprak ik met Saar af dat ik nog een keer langs zou komen om haar nieuwe inrichting te bekijken. Het duurde even maar van de week had Saar groene cake bij de Indische winkel gekocht en ze vroeg of ik een plakje kwam proeven. Nou, daar zeg ik geen nee tegen.



Boven de deur heeft Saar een verzameling foto´s opgehangen. Natuurlijk moest ik kijken of ik het mij nog kon herinneren.


Dit is de pandan cake (groene cake), een Indische lekkernij.


De topping is dit keer gemaakt van kokos. 


Dit is Saar haar slaapkamer maar die is nog niet helemaal naar haar zin. Ach, voorlopig voldoet het en slaapt ze er prima.


Zelf groene cake maken? Bij de toko verkopen ze:

Afbeeldingsresultaat voor pandancake

Het kan bijna niet mis gaan. Eet smakelijk.


Groetjes Sandra

15 opmerkingen:

  1. O wat gezellg bij Saar, helemaal perfect!
    Die slaapkamer komt wel goed, Saar houdt wel van aanpakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Saar, wat heeft ze het gezellig gemaakt. Ze heeft smaak hoor. En je dan ook nog verwennen met een lekkere cake. En de slaapkamer gaat vast ook helemaal goed komen, ze heeft vast al in haar hoofd wat ze wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sta versteld van dit grappige huisje van Saar lijkt wel een super de luxe bungalow

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er zo knus uit bij Saar. Gezellig om samen cake te eten, ziet er trouwens heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk huis heeft je Saar en de foto’s staan heel gezellig :)
    Prachtige foto’s
    Ik heb het nog nooit op groene cake.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh, wat leuk en gezellig! Op de koffie met lekkere cake en dan ook nog het huis mogen bekijken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je binnen mocht komen en foto's mocht nemen! Kunnen wij het ook meteen eens goed zien daar in het huisje van Saar... Tjonge, ze heeft ook echt alles hè.. Dat aanrecht met croma, olijfolie, curry...
    Ik zou niet weten hoe groene cake smaakt! Maar jij vindt het dus lekker..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit zo leuk! Wat heeft ze toch een prachtig huis.
    Hoe komt Saar daaraan? Heb jij dat voor haar gemaakt? En hoe groot is Saar eigenlijk? Alles spulletjes zijn ook zo leuk! Enne ik vraag dit niet voor mezelf maar voor Emma. Die kijkt over mijn schouder mee. Zij wil ook zo'n huis.....;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal dat heerlijk gesmaakt hebben.
    En wat leuk dat we ook nog even je slaapkamer mochten bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh het is toch ook net echt ook he, heerlijk! Dat lampje achter haar op foto 1 is echt super, zelfs met mooi schijnsel op de muur! En dat slaapkamertje.... Zoooooo knus! Volgens mij heb ik het al eerder gedacht, maar ik zou zo willen krimpen en met haar willen kletsen! Zou jouw karakter doorschijnen in Saartje?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heeft Saar het mooi voor elkaar allemaal. Leuk om nog een projectje te hebben om aan te kunnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je zou er toch zo willen wonen!
    Wat prachtig gedaan!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra