Pagina's

dinsdag 29 januari 2019

sneeuwpret

Vorige week was het echt even flink winters. Het begon met ijs en daarna ook nog sneeuw. 
Ik was kort buiten om een eerste sneeuwcheck te doen toen ik Saar aan zag komen. Zo te zien had ze boodschappen gedaan. Dapper hoor. Ik dook snel weer naar binnen.


's Middags waagde ik mij toch naar buiten voor een sneeuwwandelingetje. Ik kwam bij Saar haar vakantiehuisje langs. Ze zag me gaan en zwaaide even bij de deur. "Wat is de wereld met zo'n sneeuwlaagje mooi en zacht, he", riep ze. "Fijne wandeling". Ik zwaaide terug. 


Zeker prachtig, net een sprookje. Even lekker van genieten en niet denken aan morgen wanneer ik er op de fiets met (te) veel tassen doorheen moet.


Inmiddels is de sneeuw weer weg. Wie weet verrast koning winter ons dit jaar nog een keer met zijn sneeuwpracht.

Fijne week.

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Echt heel stoer en dapper van je om al zo vroeg op pad te gaan met je fiets en de boodschappen te halen hoor Saar! Wij mensen wachten daar soms zo lang mogelijk mee, ik in ieder geval wel... Gelukkig heb je jezelf heel winters ingepakt, want was het koud hè... Ik zie de sneeuwvlokjes nog op je jas zitten!
    Je hebt daar toch zo'n prachtig huisje en je woont daar schitterend Saar. En wat leuk om je ook weer in je blauwe kabeltrui te zien...
    Nog even een dagje geduld en dan kun je misschien weer van de sneeuw genieten!
    Fijne dag en groetjes v. Noor en Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is alweer nieuwe sneeuw voorspeld.
    Wat heeft Saar toch een heerlijk huisje daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd genieten van jouw verhaaltje Sandra 👍
    Morgen weer verse sneeuw in winter wonderland
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ze ook echt sneeuw op haar jasje heeft! We zijn gek op Saar, zou je geen kinderboek kunnen maken van haar? Net zo iets als het muizenhuis? Met zelfgemaakte foto's en alles zelfgemaakt of zelf bij elkaar gescharreld en zelf verteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zie je er lekker ingepakt uit lekker warm zo en wat leuk he sneeuw psssst..... morgen komt er weer sneeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoer dat ze zich op de fiets door de sneeuw waagde! Ik had eigenlijk vandaag moeten gaan, 't was prachtig weer hier! Morgen voorspellen ze weer sneeuw....
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve foto's, smelt, smelt ik geniet er echt van
    Die kabeltrui staat Saar goed, misschien ook eens breien voor mijn Julia.
    Het is er wel weer voor :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk was het met die sneeuw en het lijkt er op dat het weer gaat sneeuwen. Kun jij er weer lekker op uit en ook Saar kan weer genieten in haar mooie winterse outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat je er nog doorheen ging op je fiets. Dapper hoor Saar. Maar je was er in elk geval op gekleed. Leuk om je huis nu ook eens van buiten te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O Saar en vandaag komt er weer sneeuw! Veel plezier! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto van jouw Saar met haar fiets in de sneeuw.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat Saar dat durft met de fiets in de sneeuw! Hier is het weer opnieuw begonnen, ziet er prachtig uit. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh... wat een heerlijke foto’s, zulke mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra