Pagina's

dinsdag 5 november 2019

Halloweenfeest 2

Bij het Halloweenfeestje van Saar hadden we ons uitgeleefd in de keuken, schreef ik. 


Saar had heerlijke kaasjes gekocht.


We braden een kippetje en maakten een stoofpot met o.a. champignons en worteltjes.


Saar bakte nog wat koekjes en een heerlijke taart.

alles van fimo gemaakt

Op de achtergrond van de foto hierboven zie je nog net Saar haar kookpot. Ook daarin pruttelde een lekker hapje.


Je begrijpt dat ik de afgelopen week niet op de de weegschaal durfde te gaan staan.

Fijne week.

Groetjes Sandra

16 opmerkingen:

  1. Wat zullen jullie gesmuld hebben, het ziet er allemaal overheerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke hapjes en idd maar even niet op de weegschaal haha...Groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ze had werkelijk aan alles gedacht hè, die Saar. Het ziet er allemaal even lekker uit. Je weet nu wie je om hulp kunt vragen als je eens een feestje hebt 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaauuuuuwww!! 😋
    En wat heerlijk om je eigen heksenkookpot te hebben! Mega vet coool! 💪🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk! ik wil ook zo graag nog eens de fimo klein oppakken, vroeger veel gedaan, maar ja ik wil nog zo veel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mevrouw Saar weet wel hoe ze het moet aanpakken hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat ziet dat er smakelijk uit! Lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is om van te smullen. En ik zie daar gewoon een hele kip in de pan. Ik ben benieuwd of die helemaal is opgegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super knus. Die fimo, daar maak je echt hele mooie dingen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Sandra zo leuk om naar te kijken
    Wat kan jij goed overweg met de fimo TOPPIE
    Ik wens je een fijne donderdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra