Pagina's

vrijdag 7 augustus 2020

crea 5220 kleurboek

Het werd bij mij geen kleurboek maar een gekleurd boek. Hoe kwam dat zo?

Een flinke poos terug had ik een vacht gekregen van het ouessantschaap . Dit zijn kleine schattige schaapjes waarvan de vacht goed vilt (was ik achter gekomen). Mijn schaapje was blijkbaar erg fan van de ruif want de vacht zat vol met strootjes en andere troepjes. Ik had de vacht gekaard en toen weggezet om na te denken wat ik er verder mee zou kunnen doen. Wegzetten werd vergeten tot de tas een paar weken geleden weer te voorschijn kwam . 



Ik begon met het vilten van een lapje (vooral niet te dik).


Daarna verfde ik dat met boerenwormkruid.


Links tweede bad, rechts eerste bad.


Toen besloot ik er een bloementafereel op te prikken met wol en dat te verfraaien met borduurgaren.


Het geheel naaide ik om een boekje als boekomslag.


Altijd handig zo'n aantekenboekje.

Fijn weekend. 

Groetjes Sandra


13 opmerkingen:

  1. Oooo, wat knap en heel mooi gemaakt, je krijgt van mij een 10!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, je bent weer lekker creatief geweest. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een boekje dat op deze manier is versierd, wordt extra graag opgepakt!
    Mooi zoals je het hebt gekleurd en geprikt. De geborduurde bloemensteeltjes zijn zo mooi fijn en passen zo mooi bij het andere 'robuustere' werk. Ik vind het schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben sprakeloos !
    Adembenemend mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Sandra! Prachtig vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh!..A "book" in wool!! An extraordinary idea to do with your hands! Very good!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi, Sandra! Ik houd van zoiets, maar heb het zelf nog nooit gedaan.
    Wie weet ooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt SCHITTEREND Sandra, wat een prachtig kunstwerkje,
    de achtergrond fraai van kleur en de bloemen Wowww werkelijk
    het is een SCHOONHEID geworden.
    Leuk ook hoe je verteld de weg er naar toe.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi gedaan en dat prikken is net kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gekleurde boek is erg mooi geworden! Ik hoor altijd dat boerenwormkruid zulk mooi geel maakt, maar ik heb het nog nooit zelf geprobeerd. Ik krijg meteen zin. Ik ben nu wat wol met poedertjes aan het verven. Ook leuk, maar anders.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra