Pagina's

zondag 2 januari 2022

woord van de maand

Afgelopen vrijdag was na drie jaar de laatste crea. Prima vond ook ik. Het lukte de laatste weken niet zo goed meer om iets te posten (hoewel de ideeën en zelfs al halve uitwerkingen klaar lagen). Marian en Elizabeth nogmaals heel erg bedankt voor het organiseren!

Maar ja, je weet hoe het gaat met dat soort dingen.... Ergens kriebelde het ook nog wel bij mij. Ik zat met mijn chromebook op schoot een beetje door Pinterest te scrollen, maar zonder doel. En juist dat speuren naar ideeën en uitwerkingen, vond ik misschien nog wel het leukste. Dus besloot ik voor mijzelf een lijstje met woorden samen te stellen. Woorden waar ik een prettige associatie bij heb. Geen idee nog wat ik ermee of bij gaan doen, dat zal de toekomst uitwijzen.

Hier mijn lijstje met woord van de maand (3e vrijdag van de maand)


Groetjes Sandra

PS meedoen mag natuurlijk altijd.

14 opmerkingen:

  1. Nou wat leuk Sandra, kan me voorstelen bij een lijstje met woorden
    waar je een prettige associatie bij hebt dat je sneller op ideeën
    komt wat je daar mee kunt doen allemaal. Dat PS-je kan je wel wat
    opvallender vermelden denk ik want niet iedereen leest dat misschien.
    Zelf heb je lijstje al opgeslagen en ga misschien wel met je mee doen,
    ga ik nog even over nadenken, vind het wel een heel leuk idee van je.

    Een mooi begin van het nieuwe jaar,

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk, Sandra! Zet er maar gerust met grote letters boven 'Wie doet er mee?' Veel mensen vonden het jammer dat wij ermee stopten, en jij kunt het overnemen! Wat een leuke woorden zitten erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi lijstje waar jij absoluut heel veel leuks mee kunt, veel plezier met de uitwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat scrollen op Pinterest kan zó lekker zijn ;o)
    Soms doe ik het gewoon alleen maar om een paar minuutjes te ontspannen, soms ben ik echt op zoek. Vaak komen er dingen op mijn scherm waar ik meteen enthousiast van wordt, maar ja, tijd hé....
    Jij hebt in ieder geval een lijstje met mooie woorden samengesteld. Wat zou het leuk zijn als er anderen met je mee gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk lijstje heb jij gemaakt.
    Ik lees graag alle uitwerkingen.
    Zelf doe ik niet mee, omdat ik voor mijzelf iets bedacht heb op de vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk. Ik ga er even over nadenken of ik zoiets in stof kan vertalen. 1 x per maand moet toch wel lukken? De beste wensen nog voor dit nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 1x per maand moet lukken. Ik ga erover nadenken, over je eerste woord.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke lijst! Heb je dat andere project drie jaar gedaan? petje af! En natuurlijk nog de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was zo leuk die andere projecten te lezen. Ik kijk uit naar het nieuwe project.
    Er komen vast meer aansluiters. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee! Ik doe niet mee, ik heb mezelf beloofd om eerst wat oudere projectjes af te maken. Maar ik ben wel benieuwd naar je uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker een leuk idee ik denk er even over na wie weet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, Josephine had dat goed gedacht, ik had je PS-je niet opgemerkt !
    Of ik mee ga doen weet ik nog niet, maar het is wel een leuk idee van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, jij hebt de laatste dagen nog flink geblogd :)
    Wat een leuk idee WVDM, mmm even over nadenken, maar ik denk dat ik wel mee ga doen, het begint al te borrelen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk lijstje, misschien ga ik wel meedoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra