Pagina's

vrijdag 21 januari 2022

WvdM 2022 spiegel

"Spiegeltje, spiegeltje aan de wand wie is de mooiste van het land...."

spiegel omgehaakt naar eigen inzicht

Deze zin kent vast iedereen. Hij komt uit het sprookje Sneeuwwitje van de gebroeders Grimm. Sprookjes worden tegenwoordig aan kinderen voorgelezen maar van oorsprong waren sprookjes een soort van wijze lessen voor volwassenen. Maar het blijft leuk om na te spelen.


De "boze stiefmoeder" moest natuurlijk even in de spiegel kijken.





En uiteraard hoort daar een echte Sneeuwwitjejurk bij.

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Oh, geweldig wat heb je ze weer mooi aangekleed! 18 jaar geleden maakte ik een sneeuwwitje-jurk voor mijn nichtje, uit het hoofd, het was een groot succes. Jouw grut groeit gelukkig niet, die kunnen er nog lang mee spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bericht over de spiegel. Jammer dat stiefmoeders zich zo aangesproken voelen door deze nare vrouw.
    Ik hoop dat er meer deelnemers komen want zo’n uitdaging is heerlijk om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het weer erg mooi in beeld gebracht, top !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitwerking Sandra! De gehaakte rand om de spiegel doet het erg goed. De puntmuts past perfect bij de boze stiefmoeder, de sneeuwwitjejurk staat heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is enig, Sandra! Helemaal in stijl, en daar kan oud en jong van genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht bij spiegel ook meteen aan het sprookje van Sneeuwwitje :)
    Wat een gezellige plaatjes en wat een mooie Sneeuwwitjes jurk heb je gemaakt!
    Ik heb toch maar iets anders bedacht ;) bedankt voor het organiseren, gezellig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat leuk! En zo'n mooie echte Sneeuwwitje-jurk! Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dit is een mooie en lieve uitwerking Sandra, je hebt de spiegel erg
    mooi omgehaakt. Die grote puntmuts, echt een boze stiefmoeder muts, haha.
    En je hebt van het Sneeuwwitje jurkje echt maatkleding gemaakt, perfect.

    Je hebt er in ieder geval al twee fans bij die mee doen, Anita en ikzelf,
    ben benieuwd of er nog meer mensen mee gaan doen???
    Groetjes Josephine..........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie Sneeuwwitje jurk en bijzonder spiegelrandje. Leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Inderdaad bij spiegel denk je aan Sneeuwwitje. Ik denk altijd aan eksters waarvan gezegd wordt dat die altijd alle spiegeltjes en bling-bling dingen meepikken voor in hun nest. Eksters zat in de tuin, maar ik heb nooit iets gezien. Zelf kijk ik niet zo vaak in de spiegel. Het gebeurt dat ik in de auto stap om te gaan werken en in de achteruitkijkspiegel zie dat ik helemaal vergeten ben om mijn haar te kammen.....
    Je hebt trouwens een prachtige jurk gemaakt voor Saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en sfeervol is je eerste foto, leuk zo'n omgehaakte spiegel.
    Erg leuk staan de puntmutsen en het jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra