Pagina's

zaterdag 22 september 2012

Round Robin met mutsjes

Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan mijn deel in mijn Round Robinboekje. 1 Oktober gaat hij op de post en begint de cyclus. Ik ben reuze benieuwd wat de anderen gecreƫerd hebben. Het duurt tot maart voor ik mijn eigen boekje weer terug heb. Spannend....

 

kleine impressie

Ik was op het blog van juf Chantal en daar kwam ik de goedgemutste breicampagne tegen. Door mutsjes te breien voor de smoothies van Innocent kun je het Nationaal Ouderenfonds steunen. Euh...? Hoe het precies werkt kun je hier nalezen. Het sprak mij wel aan. Het is een eenvoudig patroontje waarop je eindeloos kunt variĆ«ren. Ik ben begonnen met twee eenvoudige modellen. Voor het gekke werk moet nog enig denkwerk verricht worden.


3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet aan het RRproject, heb ik vorig jaar ook gedaan. Ziet er leuk uit wat je gemaakt hebt! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach jou boekje is klaar! ik moet nog 4 bladzijden vullen..leuk om even een kleine impressie te zien, van wat ik binnenkort in mijn brievenbus kan verwachten ;) ik moet ook maar even wat laten zien op mijn blog!

    groetjes Anna. http://anna-mems.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra