Pagina's

maandag 20 mei 2013

Pinksterweekend

Het is nu maandagavond en zit het Pinksterweekend er alweer bijna op. Hier in Westfriesland is het niet echt mooi weer geweest zoals het gisteren in sommige andere delen van Nederland wel was. De zon heeft hier bijna niet geschenen. Maar evengoed heb ik mij prima vermaakt.

Allereerst heb ik een plekje gezocht voor mijn sieradenrekje. Dit is gemaakt door een aantal kinderen op mijn werk. Ik heb er onze kettingen (meeste gemaakt door mijn oudste) aan opgehangen.


Helemaal mijn thema: strand









Gisteren ben ik naar de Westfriese tuinfair in Midwoud geweest.



Altijd leuk. Helaas bleek mijn camera leeg te zijn dus kon ik geen sfeerplaatjes maken. Dit is een aantal van onze vondsten:


Tenslotte ben ik in de weer geweest met twee poppen voor mijn werk. Het moest even snel iets eenvoudigs worden maar ik maakte het toch weer uitgebreider dan de bedoeling was.

Gaat dit wat worden?
 Mag ik voorstellen: Hans h-a-k en Pien plak (ter ondersteuning van mijn taalonderwijs).





Het patroon komt uit dit tijdschrift van lang geleden.


Eigenlijk horen ze er zo uit te zien maar ik wilde echtere gezichtjes dus paste ik dat iets aan.


Allemaal fijne week.

Groetjes Sandra

4 opmerkingen:

  1. Ja jammer, hier ook geen zon! En wat een leuke poppen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat weer hier is inderdaad niet uitnodigend om er op uit te trekken.
    Wat zijn je poppen leuk! Vel leuker dan het origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige poppen zijn dat meis!

    Ik moet zeggen dat ik mijn nachtdiensten de afgelopen dagen niet als naar heb ervaren ... was perfect slaapweer overdag hihihihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie er echt leuk uit, zo wordt leren nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra