Pagina's

zaterdag 17 augustus 2013

Poes en de cavia's

De ochtend begon heel vredig met onze twee logeercavia's in hun buitenverblijf.


"Ik verveel mij."


"Ook caviabrokken zijn heel smaakvol hoor."


"Hee, ze zitten er weer in."


"Dat is vreselijk interessant."


"Kan ik er zo bij? Euh... nee, niet echt."


"Dan zo misschien? Nee, ook niet."


"Weet je, ik sluip heel zachtjes naderbij en dan sla ik in een keer toe."


"Wraah, hebbes! Niet dus.....


"Grrrr, weer mislukt!"


Fijn weekend.
Groetjes Sandra


8 opmerkingen:

  1. whihihihi .....superlief en leuk

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgende keer misschien meer geluk .... hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi fotoverhaal, misschien leuk als diavoorstelling op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, gekke poes inderdaad!! En de cavis's hadden doodsangsten of toch niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè. Die kapriolen.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah, die arme caafjes ! Die katten zijn ook allemaal hetzelfde he :D
    Hier nog een, elke dag vers eten , maar nee.... musjes vangen is toch veel fijner... zucht..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra