Pagina's

dinsdag 19 september 2017

kabouters

In de zomervakantie waren wij op vakantie in Frankrijk, in de Jura. Even daarvoor had ik wol geverfd en ik nam, als handwerkje, de met natuurlijke kleurstoffen geverfde bolletjes mee. Tja wat daarvan te maken?


Ik had nog een boekje met patronen van gebreide kabouters en zo zat ik op de camping bijzondere vormen te breien. Hoe zouden ze eruit gaan zien?

Ondertussen verkenden we de omgeving en zo belandden we bij een werkelijk idyllisch plekje.



Het kostte mij dan ook geen enkele moeite om mijn kabouters hier te zien wonen. Ze waren vast even niet thuis toen ik daar was. Anders hadden ze me zeker een kopje thee aangeboden.


Fijne week.

Groetjes Sandra

15 opmerkingen:

  1. Ha, dat zijn leuke kabouters :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja echt een prachtig plekje voor kabouters (ze zijn leuk geworden).....
    Jammer dat ze er niet waren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een grappig stel! Superleuk!
    Daar hebben jullie een heel mooi plekje gevonden, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief de kaboutertjes ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah die passen goed bij de omgeving. Snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilden ze nog wel mee naar huis of zijn ze gebleven? Leuke puur natuur kabouters!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kabouters brengen een glimlach op mijn gezicht, wat een leukerds. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, die zijn leuk. Ze wonen op een prachtig plekje. Moest voor ons ook maar een huisje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerds. En wat een supergave plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja...ik heb je blog gevonden! Wat leuk om een kijkje bij je te nemen! Zoveel moois te zien!

    Lieve groetjes, An, van lief.live

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, die zijn LEUK! Wat een uitdrukking en die houding... gaaf joh. En ze passen helemaal in die omgeving. Je hebt ze toch wel mee naar huis genomen hè... Want je kleuters zullen ze ook prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kabouters, ze zien er heel echt uit, en de kleuters zullen er weg van zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra