Pagina's

dinsdag 5 maart 2019

Carnaval

Ook al wonen Saar en ik boven de grote rivieren, hier in Zwaag (dorp onderdeel van Hoorn) vieren ze carnaval zoals carnaval gevierd hoort te worden. Saar besloot dit jaar met de logees mee te doen met de kinderoptocht. De naaimachine maakte overuren.


Het grut wilde niet alleen verkleed maar ook een kar. En dus werd er getimmerd, geplakt en geverfd.


En zaterdag was het dan zover:


De kar is omgetoverd tot de woonwagen van Pipo de Clown en meneer Nilsson (van Pippi Langkous) lift mee. Ik vermoed dat Saar dacht: "ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat ik het wel kan".
Ik ben benieuwd welke prijs ze van de jury hebben gekregen.

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. De eerste natuurlijk. Kan niet missen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er prachtig uit en hopelijk hebben ze genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch! Ze hebben maar geluk met zo'n creatieve mama die dat allemaal even in elkaar flanst. Ze hebben vast de dag van hun leven gehad. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Saar en haar logees zien er prachtig uit en ook de woonwagen is leuk geworden. Vast de eerste prijs. Zou ook wel een Saartje in huis willen ze is zo leuk. Groetjes Hella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, geweldig! Ze zien er prachtig uit, ook de kar! Gelukkig was het zaterdag goed weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zeg, de eerste prijs :-) Mooie kar, leuk aangekleed :)
    Ik denk dat ik je gelijk moet geven, daar bij jullie weten ze hoe ze Carnaval moeten vieren. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk ook dat het de eerste prijs wordt, wat een feest om te zien!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben goed je best gedaan. Wat ziet alles er prachtig uit. En ik zag daar ineens Pippi Langkous terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, de meiden zijn er helemaal klaar voor! Wat hebben ze hard gewerkt..
    Nooit geweten dat er in het noorden en noord/oosten ook aan Carnaval gedaan werd...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig en natuurlijk de 1e prijs gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er feestelijk uit! 1e prijs natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra