Pagina's

dinsdag 12 maart 2019

Van dichtbij (inhaal crea 5219 Focus)

Toen het laatst mooi weer was, gingen Saar en ik al vroeg op pad

IJsselmeer Schellinkhout
Saar heeft een nieuw fototoestel en wilde dat uitproberen. Ik vond het een goed idee want dan kon ik mooi ook mijn nieuwe tweedehands testen. "Ik wil vandaag wat experimenteren met de macrofunctie van mijn toestel", zei Saar terwijl we over de dijk fietsten. He, die functie had ik ook gezien op mijn toestel.


 Maar bij het IJsselmeer aangekomen, was ik de macrofunctie op slag vergeten en zag ik overal mooie plaatjes. Saar schoot in de lach: "Zullen we een ding tegelijk uitproberen?"


"O ja...., focus.

Groetjes Sandra

13 opmerkingen:

  1. ha ha jullie hebben de smaak te pakken dat wordt samen op stap gaan :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig er zo samen op uit en mooie foto’s hebben jullie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi laat Saar maar schuiven! En als jij er een beetje achteraan schuift komt het helemaal goed. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's heeft Saar gemaakt.

    Ik ben ook weer in poppendagblogland. Wat heb ik het gemist. Gauw maar een keer weer bijlezen. Ik deel je blog in mijn Facebookgroep.

    groetjes,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig samen op pad :) Wat een mooi fototoestel heeft Saar en ze heeft er al mooie foto's mee gemaakt, gezellig zo samen een hobby met je poppenmaatje :) Groetjes en een fijne, gezellige dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, die Saar... een fototoestel met een macrofunctie...
    Daar kan ik nog wat val leren!
    En ze houdt je nog bij de les ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, kom je met andere foto's thuis dan je zou willen. Gelukkig nog op tijd aan gedacht. Ze zijn wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig zo samen op pad. Wat de een niet ziet, ziet de ander en andersom. Zo krijg je de prachtigste foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo samen foto's maken op een mooie plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie maken mooie foto's samen. De eerste vind ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig die kleine camera! Heerlijk rustgevend die zee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra