Pagina's

dinsdag 16 april 2019

buitenspelen

Toen ik van de week er even op uit was, kwam ik Saar tegen bij de speeltuin. Braaf stond ze te wachten tot de jonge dame was uitgespeeld.


"Pff", zei ik, "dat kan nog wel even duren". "Ach", zei Saar. "Het is heerlijk weer en buitenspelen is gezond. Ook voor ons en al die klusjes thuis kunnen wel even wachten hoor". "Ja dat is zo", beaamde ik maar ondertussen zei een stemmetje in mijn hoofd, denk je nog aan.....


En dus zwaaide ik nog even uitgebreid gedag maar ging ik daarna snel weer verder want het stemmetje in mijn hoofd werd steeds dwingender.

Fijne week.

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Zo, die kleine dame (hoe heet ze eigenlijk en wat is haar relatie tot Saar?) heeft het goed voor elkaar. Gelukkig heeft Saar een warme poncho aan, anders zou ze vast niet zoveel geduld hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Saar... wij kunnen nog wel wat leren van haar wijsheid! Waar zouden die stemmetjes toch vandaan komen dat we altijd dit of dat nog moeten doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed van Saar om lekker naar buiten te gaan om te spelen. Die stemmetjes hè, ik heb geleerd om ze af en toe te negeren en het lukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Saar is duidelijk een geduldig persoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat orachtig gedaan allemaal. En die stemmetjes... die roepen mij ook altijd. Nu ook😏

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Saar. Wat een verstandige dame is dat toch. Lekker genieten als het kan... daar kunnen wij een hoop van leren. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke speeltuin ik wil ook wel even van die glijbaan roetsjen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeft Saar toch veel geduld. Dat moesten we allemaal eens hebben.
    En wat een prachtige speeltuin voor dat kleine grut.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elke keer opnieuw weet je me te verrassen met mooie nieuwe foto's :)
    Wat heb je toch een leuke poppen en poppenspullen Sandra, echt super
    Wat ben je lief en verstandig Saar, zo kan Willemijn heerlijk spelen en kun jij ook lekker van de zon genieten. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In het lentezonnetje is het heerlijk buiten spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Saar & Willemijn in de gezonde buitenlucht
    Saar haar poncho is zo mooi en warm
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je poppen vind ik zo mooi! Wat leuk allemaal! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk en die poncho is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra