Pagina's

vrijdag 5 april 2019

crea 5219 happy


Ik was bij Saar op de thee toen mijn oog op een doosje op tafel viel. "Wat een lief doosje"' zei ik. 


"Oh, dat, dat heb ik gekregen", antwoordde Saar. "Het is een doosje met geluk". "Huh, geluk maar het is leeg?" reageerde ik enigszins verbaasd.


"Natuurlijk is het leeg", zei Saar. "Geluk kun je niet kant en klaar kopen of krijgen. Geluk is persoonlijk. Je moet het doosje zelf vullen". Weer iets om over na te denken.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

16 opmerkingen:

  1. Geweldig! Wat is Saar weer lekker filosofisch bezig :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om schatten in te bewaren mooi doosje Saar zuinig op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi uitgebeeld en zoals gewoonlijk heeft Saar weer gelijk ;)
    Ja wij kunnen nog iets leren van Saar!
    Weer een geweldige foto, de foto alleen is al een HAPPY momentje voor mij
    Groet en een heerlijk weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met Saar in de buurt wordt je toch helemaal HAPPY. Geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er stil van.... Mooi!
    Fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi.....en waar!!!
    Wat een prachtig keukentje heeft Saar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik naar Saar kijk, dan word ik al rustig en voel ik me fijn... Ze straalt geluk uit hoor! En bovendien is ze ook nog eens heel wijs.
    Leuk dat ze Landleven ook leest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! En is dat een mini editie van Landleven??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi om even bij stil te staan. Wat een slimme Saar is ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geef Saar groot gelijk!
    Geluk is niet te koop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geluk is niet te koop. Je kunt er zelf wat aan doen en zo'n doosje kun je schatten indoen waar je blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een wijsheid. We kunnen nog veel leren van Saar.

    BeantwoordenVerwijderen

  13. wat een prachtig doosje en ik word al helemaal happy als ik naar jouw huisje kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe doe je dat toch Saar zo mooi laten staan???? Mijn dames kukelen altijd om :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die Saar wat een wijs dametje is dat toch! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra