Pagina's

vrijdag 21 februari 2020

crea 5220 vierkant

Een tijdje geleden kreeg Saar een zak met allerlei kleurtjes wol. "Weet jij er wat mee?", vroeg Saar. 


"Even denken...". En toen haakte ik deze vierkante granny. Ik haak bijna nooit granny's omdat ik een hekel heb aan het afhechten van al die draadjes.


"Wat lekker vrolijk", vond Saar. "Wat gaat het worden?" "Huh..?" reageerde ik.



"Euh, goeie vraag. Ik weet het eigenlijk niet. Weet jij wat?" Maar Saar wist het ook even niet. Tja soms heb je dat.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Oh ja die draadjes, ik herken het....
    Grappig dat Saar vraagt wat het worden gaat, terwijl het misschien wel juist klaar is en als vrolijk kleedje voor in de tuin dienst kan doen?
    Leuk gedaan Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Het is zo al een dekentje! En het kan een kussen worden of een tafelkleed of een vloerkleed, een tas! Zoveel mogelijkheden! Een prachtig vierkant, dat is het al!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk aan een vloerkleed met deze leuke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die granny is echt heel leuk met die vrolijke kleuren.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is gewoon een mooi vloerkleed voor je huis, Saar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat dacht ik nu ook, het tafeltje staat nog naast het vloerkleedje om dat aan ons te kunnen laten zien :)
    Groetjes en een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt nu een prachtig vloerkleed Saar in alle kleuren van de regenboog! Geniet er van...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah de kleuren van de regenboog geweldig mooi. Uh .....kussen dekentje voor Saar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful,with the colors of the rainbow!!...but I love her pink slippers!! Kisses...
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, dat jij en Saar het niet zagen en menigeen hier roept dat het een prachtig vloerkleedje is. Ben best benieuwd of het dat uiteindelijk ook geworden is :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra