Pagina's

vrijdag 4 juni 2021

crea 5221 K knolselderijsoep

 Deze soep is ook alweer van even geleden.  Het was nog midden in de thuislesgeefdagen. Ik had van de erwtensoep een halve knolselderij over en voor de lunch maakte ik daar deze eenvoudige knolselderijsoep van.


Erbij at ik toast (van bruin brood) met avocado. 


De soep is tamelijk stevig en vond ik lekker toen ik hem net gekookt had. Ik weet niet of ik hem opgewarmd nog lekker zou vinden. Er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden met knolselderij en die wil ik ook nog wel eens uitproberen.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. Lekker hoor, knolseldrij. In een stamppot, onder de grill, in een salade...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk uit. En leuk ook met je blauwe ruitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder ik kook er de erwtensoep van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knolselderij....het is niet mijn favoriet, maar je toast met avocado vind ik er wel lekker uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, knolselderij soep, daar zijn we hier dol op.
    Wij eten er vaak stokbrood met gorgonzola bij, mmmm !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een stevig soepje is heerlijk in de winter. En volgens mij is knolselderij nog gezond ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra