Pagina's

dinsdag 27 juli 2021

Roos

In april ging een collega ons al verlaten en nu met de zomervakantie sloot een andere collega haar onderwijscarrière af. We verzonnen van alles om aan haar te geven maar ik wilde ook een persoonlijk cadeautje geven. Ze heeft een heerlijke tuin waar ze erg van geniet en ik besloot haar een bloem te geven maar dan wel eentje die ze iets langer zou kunnen laten staan.

Ik haakte deze roos. Patroon komt uiteraard weer van Pinterest. Ik ben niet helemaal tevreden over de kleuren. Ze zijn een beetje te flets. Ik wilde alleen gebruik maken van wol uit eigen voorraad en ik had beter de rode bol kunnen nemen. Maar goed het is geen aangenomen werk maar een klein cadeautje.



Om haar te inspireren zelf ook aan de haak te gaan, gaf ik haar het boek 100 bloemen om te haken.


Ze was er blij mee en daar ging het om.

Groetjes Sandra

6 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt en wat een leuk cadeautje om te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie roos, leuk met het boek samen. De kleur is inderdaad een beetje flets, maar misschien vindt je collega dat juist mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is maar waar je van houdt.. sommige mensen houden echt niet van felle kleuren, dus...
    De roos is heel mooi! En wie weet zit je collega nu volop te haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk en heel persoonlijk cadeau, dat is super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie roos, zo'n persoonlijk cadeau, dat zal je collega zeker waarderen. En smaken verschillen, ik zou een felrode roos minder mooi vinden dan deze zachtroze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een fantastisch cadeau, en heel mooi gehaakt ook.
    En erg leuk dat je zo'n mooi boek met haakpatronen van
    bloemen daarbij hebt gegeven. kan me voorstellen dat ze
    er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra