Pagina's

dinsdag 3 mei 2022

bever

Om het prentenboek "Samen kunnen we alles" van Ingrid en Dieter Schubert uit te kunnen spelen had ik een beer, een egel en een bever nodig. Mmm, dat komt mij bekend voor. En inderdaad ik maakte al eens eerder een egel en een bever maar die heb ik weer weggegeven omdat ik dacht die toch niet meer nodig te hebben. Dat was dus fout gedacht.


Ik vond een nieuw patroon bij freubelweb en ging weer aan de slag. Een andere beer en egel bleek ik nog in de collectie te hebben en zo konden we het verhaal weer uitspelen.


groetjes Sandra

7 opmerkingen:

  1. Haha, wat een guitig koppie! Hij is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bever! Trouwens, de beer en de egel mogen er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf ik denk dat de beer van zij maakt het is komt me bekend voor😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je dat maakt voor de kinderen in de klas :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk om de dieren bij het boek te hebben. Zo gaat het verhaal leven en kunnen de kinderen het uitspelen en het stimuleert ook nog eens hun fantastie!
    Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra