Pagina's

vrijdag 20 mei 2022

WvdM 2022 tuinieren

In mijn dromen heb ik een prachtige tuin. Beetje Engels met van die volle, natuurlijke, kleurrijke borders en natuurlijke een moestuin. Goed onderhouden, niet te netjes maar wel onder controle. De werkelijkheid is vooral dat het niet onder controle is. De border die op zich best fraai is, leidt een volkomen eigen leven en ik ben vooral in gevecht met bijvoorbeeld paardenbloemen die op allerlei plaatsen opduiken, afbreken en dan in nog grotere glorie terugkomen. En van een moestuin is natuurlijk helemaal geen sprake.


 
De bloemen zijn in aantocht

Gelukkig heb ik af en toe hulp.


Ondertussen fantaseer ik stiekem verder over mijn droomtuin.

Groetjes Sandra

6 opmerkingen:

  1. Ah, met Saar erbij moet het goedkomen, die heeft al vaker laten zien groene vingers te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oo, maar nu gaat het helemaal goed komen.
    Fijn hoor zo’n gezellige tuinhulp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oo, maar nu gaat het helemaal goed komen.
    Fijn hoor zo’n gezellige tuinhulp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, voor zo'n Engelse tuin zou ik ook gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo herkenbaar! Ik vind je tuin er mooi uitzien trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De meeste dromen zijn bedrog maar ik vind jouw tuin toch bijzonder mooi, lekker laten groeien. En met zo'n flinke hulp komt het helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra