Pagina's

vrijdag 10 oktober 2014

garderobe

De afgelopen dagen kwam ik verschillende berichtjes tegen over "the buy nothing new" maand. Leuk initiatief maar ik heb de regels al ernstig overtreden door iets totaal onnodigs te kopen van mijn verjaardagsgeld. Maar zo las ik ook, een van de eerste opdrachten was opruimen.....
Nou dat kan zeker geen kwaad hier en zo ben ik vanmorgen gestart met het doornemen van mijn garderobe. Zomerspul eruit, winterspul erin en voor de mooie dagen als vandaag nog een klein beetje tussendoorspul. Weer even kritisch geweest. Weg of houden?


Aan een dergelijke passessie moest Jikke ook geloven:






Conclusie bijna als past en staat nog. De twijfelgevallen gaan weg! Hoewel misschien toch nog even bewaren? Dat heb ik ook gedaan. Opruimen ik zal het nooit leren.

Fijn weekend.

Groetjes Sandra

12 opmerkingen:

  1. Zo mooi in beeld gebracht ...
    Een echt poppenverhaal om van te genieten ...
    En de garderobe mag zeker blijven hoor ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach de twijfel gevallen zijn voor de twijfel dagen. Dan is dat probleem ook weer opgelost.
    Ik vind de outfit best mooi hoor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi en wat fijn dat alles nog past :)
    mooi verteld

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooooooooooh, wat een prachtige kleertjes!!! En ik vind Jikke toch zo'n schatje <3
    Wij zitten al klaar om jullie morgen te ontvangen hoor.
    Goede reis, en tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo herkenbaar, maar weg doen.......... meestal toch maar even niet.
    groejtes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, wat leuk! Die Jikke past gewoon alles nog, lekker voordelig kind hoor...
    Ik heb vandaag ook de kledingkast gedaan, wel wat dingen eruit gehaald hoor, maar ik vind het echt moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een garderobe heeft Jikke en alles staat haar even leuk!!
    En opruimen??? Ik ben er ook niet goed in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat mooie meisje jan ook alles dragen hè ;-) Ik ben benieuwd wat ze voor het weekend in gaar koffertje hedft. Fijn weekend dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, dat opruimen, het blijft lastig.... Veel plezier vandaag!

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het ook heel erg moeilijk: opruimen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke foto's!
    'Opruimen'.... Brrrr.... vies woord :-))
    'Opgeruimd' is veeeeeel beter :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een leuke poppen zijn dat. Heb jij die ook zelf gemaakt? Prachtig.

    Dat wil ik ook nog eens doen. Ik heb zelfs ergens een werkbeschrijving liggen. Helemaal vergeten, ben ook super druk geweest deze zomer.
    Van de winter toch maar eens aan beginnen.

    Ik heb heel lang niks gezien van jou, toch maar even controleren of je blog in mijn linken lijstje staat.

    Fijne week.

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra