Pagina's

dinsdag 14 oktober 2014

Wederom op stap

Het was heel vroeg afgelopen zaterdag! Ik ging weer met mijn Saar naar de familie Haakjuffie in het zuiden des lands. Dit keer mocht Jikke ook mee.

De treinreis leidde ons via Schiphol, daar moesten we overstappen. Maar ja waarop? De trein richting het zuiden viel uit, voor langere tijd..... uitgelopen werkzaamheden. Gelukkig bleek er bij navraag toch nog een rails naar Schinveld te leiden maar wel over Rotterdam en Breda, wat een omweg..


Saar overwoog even of ze niet een vliegtuig in vertrekhal 1-2 zou nemen i.p.v. de trein op spoor 1-2.



En na zo'n lange reis smaakt een taartje heerlijk! En het huis is in werkelijkheid nog mooier dan op de foto.


We hebben elkaar zoveel te vertellen en we willen zo veel doen dat twee dagen nu al te kort zijn.

Ga nou in ieder geval even rustig zitten en een taartje eten.

's Middags zijn we naar het blotevoetenpark in Brunssum geweest voor een voetenbadje. Haakjuffie blogde daar al eerder over. Ook ik kan het zeker aanraden, heerlijk!!



En wie kwam ik daar tegen? Precies, mijn Saar. Zij was ook even de drukte ontvlucht.


In gedachten heeft Saar haar kussen in Hoorn al opgeschud. Want na deze heerlijke maar intensieve dagen zal er wel het nodige bijgeslapen moeten worden.

Fijne week.

groetjes Sandra
Wat wordt hier besproken?

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer heeeel gezellig uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lees ik eerst het verhaal bij Haakjuffie en dan "hoeps" kom ik bij jou terecht. Wat een mooi verhaal. Jullie zijn toch wel echte "krakken" in het maken van mooie poppenspulletjes en mooie verhalen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een leuk gezicht, die kleine schoentjes van Saar tussen die grote stampers! Fijn dat jullie genoten hebben, het was die lange reis vast waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je weer een bezoekje bracht aan haakjuffie! En wat hadden jullie het gezellig zo te zien!! Voor herhaling vatbaar! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben heel benieuwd wat de dames op de laatste foto bespraken!

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra