Pagina's

vrijdag 17 mei 2019

crea 52 new

Laatst luierden Saar en ik heerlijk in het zonnetje. Beetje lezen, beetje mijmeren.



"Luister", zei ik:


"Zo", zei Saar, "wat ben jij filosofisch vandaag!" "Ja, hè", antwoordde ik en bekeek nog eens tevreden mijn gekriebel. "Wil je nog wat thee, ik heb een nieuwe smaak?" vroeg Saar. Ik keek op, "euh, mwoh.. die ken ik niet, doe maar gewoon die oude". "Nee kijk uit, lef tonen", zei Saar enigszins spottend en schonk nog een kopje bekende thee in.



Fijn weekend.

Groetjes Sandra

12 opmerkingen:

  1. Een echte waarheid en een wijze les! We houden graag vast aan wat bekend is...maar daarmee je beperk je wel je ervaringen.
    Die Saar... moet altijd zo lachen om haar praktische aard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heerlijk zonnig weer wel uit de wind
    In jouw quote zit veel waarheid Sandra
    Ik wens je een fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige en ware tekst. Ik houd van nieuwe dingen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij en Saar weten het samen wel :)
    Ik heb het idee dat het hier om meer gaat als blauwe nagellak en een nieuwe smaak thee! Succes met waar je allemaal mee bezig bent :)
    Je hebt nieuw weer verrassend uitgebeeld, Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk altijd om bij jou en Saar zo'n filosofische gedachte te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een waarheid als een koe!

    Uh, doe mij nog maar een kopje bekende thee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi tekst. Zie ik daar misschien een nieuw kleurtje op de nagels ? Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker zo buiten tutten met z'n tweetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tekst, gezellig zo ff samen thee leuten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou ook wel zo´n tuinvriendinnetje willen hebben! gelukkig heb ik veel kabouters en twee lieve dochters! Vriendjes heb ik ook, man en de dieren! Wat ben ik eigenlijk rijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik hoop dat de tekst uitkomt. Ik heb lef getoond en wacht nu op goed nieuws....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo samen aan de thee! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra