Pagina's

dinsdag 7 mei 2019

kaas

 Van de week kreeg ik dit appje van Saar.


Je begrijpt mijn nieuwsgierigheid was gewekt en tijd of niet ik was al onderweg.


"Kijk", zei Saar, ik heb kaas gekocht".


"Huh!? Blauwe kaas? Welke spreuk heeft Eucalypta daar op losgelaten?" riep ik verbaasd uit.
"Haha", lachte Saar. "Geen enkele, dit is lavendelkaas. Proeven?" "Mmm...", humde ik nog niet helemaal overtuigd.


Maar ik liet mij toch overhalen en ik moet zeggen het smaakt prima!

Fijne dinsdag.

Groetjes Sandra


11 opmerkingen:

  1. Leuk blog!
    Ik moest lachen om je uitspraak van Eucalypta....
    Blauwe kaas heb ik nog niet gegeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik vind het er ook niet zo appetijtelijk uitzien hoor. En ook bij de naam ga ik niet bepaald watertanden. Ik heb eens een bonbon met lavendel geproefd, nou dat was geen succes voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lavendel is gezond dus de kaas ook vast wel
    En in gezelschap van Saar moet dit lukken
    Nog een fijne dinsdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bijzonder kleurtje daar moet de dan wel ff moed voor verzamelen ha ha kaas is bij mij geel Saar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blauwe kaas, dat moet jou toch smaken ;) als Blauw ruitje
    Of zijn er ook grenzen aan blauw?
    Ik heb de kaas nog nooit gezien, die Saar heeft wel een primeur :)
    Groet en nog een fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog zo'n kleine poppendame die maar appt alsof het heel normaal is :)
    Ik heb nog nooit zulke kaas gezien, houd wel van lavendel en ook van kaas ...maar deze combinatie?
    Wat ziet Saar er leuk uit in die lange jurk en het mooie vestje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lavendelkaas 😄. Saar maakt me nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die dame houdt van aparte dingen. Ik heb het nog nooit gezien of van gehoord. Maar er zijn zoveel dingen eetbaar dus waarom geen lavendel? Maar die kleur voor kaas???
    Het ziet er niet uit, maar als het maar lekker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu ben ik gek op blauw maar dit zou ik ook wel spannend vinden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha die Saar al aan het appen! Ik heb wel eens van lavendelkaas gehoord, maar wist niet dat ie zo blauw was. Leuk blogje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra