Pagina's

vrijdag 24 mei 2019

crea 5219 walking

Saar wilde haar nieuwe schoenen uitproberen en daarom maakten we een wandeling .


uit: babyschoentjes haken
En al lopend kletsten we wat af..... over werk, het leven, de kinderen en wat al niet meer. 
"Ja", zei ik "maar wat moet ik dan kiezen...?" "Mmm, er zijn meer wegen die naar Rome leiden, kies de weg die bij jou past", antwoordde Saar. "Maar zullen we hier naar links gaan dan zijn we thuis voor ik blaren krijg.


Fijn weekend.

Groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Mooie schoenen, ik hoop dat het meeviel qua blaren ;-)
    En succes met kiezen!
    Groetjes en fijn weekend,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De schoentjes staan heel lief, maar of Saar daar kilometers op kan lopen.... nou ja, jullie waren nu ook al een aardig stukje op weg.
    Keuzes, keuzes, ik heb ze ook liever niet al te veel te maken, niet mijn sterkste kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven. Vind je foto's weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, blaren is maar niks, dat maakt WALKING minder leuk.
    Mooi gemaakt weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig was het heerlijk weer om buiten te wandelen. Lief hoor, zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim van Saar om niet meteen heel ver te gaan met nieuwe schoenen, dan krijg je alleen maar problemen. Het zijn wel hele leuke nieuwe schoenen, ik snap dat Saar op dit model viel ;) Wel een serieus gesprekje of zit ik ernaast? Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie dat ik nog helemaal niet gereageerd heb... Oei.., en je was de eerste vrijdagmorgen...ik las al vroeg je bericht op m'n telefoon.
    Wijze Saar...je voeten brengen je bij waar je wilt zijn en je moet idd niet teveel tegelijk willen.
    Maar de schoentjes van Saar zou iedereen toch wel graag willen hebben, wat een beauties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke schoentjes heeft Saar en ik denk dat ze daar hele wandelingen op gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie schoentjes kreeg Saar, hier gaat ze nog veel plezier aan hebben en jullie kunnen nog vaak hele leuke wandelingen maken samen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra